Klik sini..

Saturday, February 5, 2011

Menghabiskan Waktu Di Rumah Keduaku

Xinnian Kuaile!


Semalam(4 Feb) dah masuk hari kedua CNY. Hotel pun dah full house dengan guess dari luar BP
Kebanyakkannya dari Singapore. Fuh, kete tak nak besar-besar lak kan
Jeles gua! Dapat bawak sebijik ni memang puas


Semalam seperti biasa datang keje. Tak banyak pun nak buat. Sebab semalam dah penat buat keje berat
Nasib baik boleh on9 memanjang. Streamyx beb. suka! ^^~
 Kah kah kah Siyes memang bosan. T_T
paling tak bleh blah...
Berpuluh kali aku turun jalan sekitar hotel, banyak jugak la staff tanya;


"Aik, tak cuti ke hari ni?" Memang G*****!!


Kalau aku cuti tak le aq datang down. Menyirap. Okay-okay, dah nama pun boring, dok amik gambo pun best. *curi-curi bawak hp* Ofis aku (perasan!) dah berubah wajah..
3hb Feb, tarikh rasmi renovation kat ofis aku. 100% berubah wajah


Aku tak taw la apa reaksi staff department aku nanti ble diorang naik cuti nanti *risau*
Neves pun ada lagi-lagi pompuan tu. Huh.. ^^



Department terchinta 



Jarang tak tunjuk muka terbaru. *malu2 kambing aku ni!*


Selamat bercuti semua!!


p/s: ok, nak pi keje dulu


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin